دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

خريد فلزياب پالسي 09371414171

۱۴ بازديد

خريد فلزياب پالسي

فلزياب دستگاهي براي شناسايي اشياء دفن شده در زمين ميباشد و همچنين داراي انواع مختلفي ميباشد. فلزياب هاي  پالسي داراي عمق كاوش بالايي نسبت به فلزياب هايVLFميباشد دستگاه هاي فلزياب پالسي در زمين هايي كه خاك معدني دارند كارايي بهتري از خودنشان ميدهند به همين علت براي خاك ايران مناسب هستند.اين دستگاها به دليل قدرت بالا مصرف جريان زيادي دارند همچنين از نظر تفكيك قدرت كمتري براي تشخيص فلزات آهني و غبرآهني نسبت به ساير دستگاه ها دارند.

در فلزياب پالسي از يك يا چند سيم پيچ مشترك به عنوان فرستنده و گيرنده استفاده ميشود. در اين فناوري با ارسال پالس هاي كوتاه ولي قوي، ميدان مغناطيسي شديدي در جهت زمين و بلا فاصله به سمت بالا توليد ميشود. سپس سيستم كنترلي به سرعت پالس ديگري ميفرستد تا ميدان مغناطيسي فرستنده، ميدان القايي فلز را شكار كند.براي خريد فلزياب پالسي به اين نكته توجه داشته باشيد كه عمق كاوش اين دستگاه ها 3 الي 4 متر ميباشد.

خريد فلزياب پالسي

فلزياب ها بر اساس نوع ميدان مغناطيسي به دونوع تقسيم ميشوند:

فلزياب پالس القايي (Pulse induction (PI

فلزياب هاي نوسان ممتد (Continuous wave (CW

فلزياب هاي پالسي داراي چند لوپ با انداره متفاوت ميباشند كه هركدام براي عمق كاوش متفاوتي مورد استفاده قرارميگيرند. اكثر افراد با اين تفكر هستند كه بعد از خريد فلزياب پالسي بايد مستفيم به زمين و بالا سر هدف مورد نظر بروند و با اولين كاوش نتيجه بگيرند اما اين ديدگاه كاملا اشتباه است كار با دستگاه فلزياب پالسي مانند هركار ديگه نيازمند تمرين و تكرار ميباشد.

به طور كلي كار كردن با فلزياب ها نيازمند آموزش توسط افراد با تجربه يا مطالعه نحوه استفاده از آن ميباشد نكته مهم بعد از خريد فلزياب پالسي كه بايد به آن توجه شود مطالعه دقيق كاتالوگ همراه دستگاه فلزياب ميباشد. افراد بايد تمامي امكانات سيستم را بشناسند و با توجه به امكانات موجود در دستگاه فلزياب پالسي از آن در جهت يافتن اشياء مورد نظر استفاده كنند.

خريد فلزياب پالسي

چطور فلزياب رو بالانس كنيم؟

پس از خريد فلزياب پالسي براي كار نياز به بالانس شدن دستگاه داريم بالانس تنظيماتي است كه انجام آن باعث افزايش عمق كاوش در زمين هاي معدني ميشود، هرگونه تغيير در ميدان پالس، در كار دستگاه اختلال وارد كرده و دستگاه شروع به بوق زدن ميكند. بديهي است مواد معدني موجود در خاك نيز باعث اختلال در ميدان پالس شده و باعث ميشه تا دستگاه مدام بوق اضافه بزنه، براي اين منظور از بالانس براي سازگار كردن دستگاه با خاك محيط استفاده ميشود.

انجام تنظيمات فلزياب مربوط به بالانس زمين ميتواند باعث كاهش اين خطاها شود و دقت را در هنگام كاوش بالاتر ببرد و اپراتورميتوانيد صداها را واضح بشنود و سيگنال هاي مزاحم را حذف كند.

به صورت كلي دو نوع بالانس زمين وجود دارد:

بالانس دستي زمين ( Manual Ground Balance )

بالانس اتوماتيك ( Automatic Ground Balance )

در بالانس دستي تنظيمات فلزياب توسط اپراتور فلزياب انجام ميشود و در اين صورت حداقل صداي مربوط به سيگنال هاي مزاحم شنيده ميشود. در بالانس اتوماتيك زمين فلزياب به صورت خودكار تنظيمات مناسب را تخمين زده و اعمال ميكند. اين نوع بالانس سريعتر بوده و داراي دقت بيشتري نسبت به نوع دستي دارا ميباشد.

تست در حضور مشتري توسط خود مشتري انجام ميشود.

شركت فلزياب افشار با مديريت مهندس افشار در عرصه گنج يابي و فلزيابي همراه شما مشتريان عزيز ميباشد.
شركت ما جزء محدود شركت هاي فلزيابي هست كه خدمات پس از فروش مثل تعميرات فلزياب و گنج ياب، خريد ردياب شعاع زن، خريد فلزياب تصويري، خريد فلزياب نقطه زن، خريد فلزياب پالسي در آن موجود است.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمينان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما اين به اين نكته توجه كنيد كه شركتي كه دستگاه را از آن خريد ميكنيد داراي خدمات پس از فروش باشد تا در صورتي كه بعد از خريد احتياج به قطعه و يا آموزش داشتيد بتوانيد با شركت مورد نظر تماس بگيريد و يا حتي بتوانيد دستگاه خود را ارتقا دهيد.

محصولات شركت افشار  نتيجه تلاش هاي متخصصين براي موجود سازي دستگاهاي گنج ياب وفلزيابي كه به نسبت قيمت بسيار پايين به كارايي بالايي رسيده اند، توجه داشته داشته باشيد در انتخاب و موجود كردن اين دستگاها تحقيقات فراواني انجام شده تا مردم به ازاي پولي كه پرداخت ميكنند ازدستگاه كارايي بگيرند و نه صرفا جيب سودجويان اين عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتي ازشركت ما تحويل ميگرند.

 

خريد فلزياب پالسي

براي كاتالوگ هاي شركت فلزياب افشار كليك كنيد.

براي مشاوره رايگان  خريد و فروش فلزياب ها با كارشناسان شركت فلزياب افشار در تماس باشيد.

شماره تماس كارشناس خريد فلزياب و تعميرات فلزياب مهندس افشار 

خريد فلزياب پالسي

 09371414171 خط ثابت: 02144569250

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.